Polityka Zwrotów i Reklamacji sklepy MySOLO.pl

1. Zwroty

a) Prawo do odstąpienia od umowy: Zgodnie z polskim prawem, Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania Towaru.

b) Procedura zwrotu: Aby skorzystać z prawa do zwrotu, Klient powinien wypełnić formularz zwrotu o odstąpieniu od umowy (dostępny do pobrania tutaj) i wysłać zwracane produkty na własny koszt, na adres: 61-770 Poznań, ul. Paderewskiego 8. Towar powinien być zwrócony w stanie nienaruszonym, kompletnym, w oryginalnym opakowaniu, zaplombowany (jeśli występuje)  niezwłocznie,  jednak nie później niż 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy  którą należy zgłosić na adres email info@mysolo.pl

c) Zwrot kosztów: Po otrzymaniu zwróconego Towaru, Sklep dokona zwrotu kosztów oraz pierwotnych kosztów dostawy (o ile takie wystąpiły) w terminie 14 dni od otrzymania zwróconego towaru.

2. Reklamacje

a) Stwierdzenie wady Towaru: W przypadku stwierdzenia wady Towaru, Klient ma prawo do złożenia reklamacji zgodnie z przepisami polskiego prawa konsumenckiego.

b) Procedura reklamacji: Reklamację należy zgłosić pisemnie (formularz dostępny do pobrania tutaj), opisując wadę Towaru, żądając naprawy, wymiany na nowy, obniżenia ceny lub zwrotu pieniędzy. Reklamację należy przesłać na adres: 61-770 Poznań, ul. Paderewskiego 8, lub przez adres email info@mysolo.pl

c) Rozpatrzenie reklamacji: Sklep rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana Klientowi drogą mailową lub pocztową.

3. Dane kontaktowe

Adres do korespondencji w sprawach zwrotów i reklamacji:

61-770 Poznań, ul. Paderewskiego 8

Numer telefonu kontaktowego: +48453044442

Adres e-mailowy: info@mysolo.pl

4. Postanowienia końcowe

Niniejsza polityka zwrotów i reklamacji stanowi integralną część Umowy sprzedaży zawartej między Sklepem a Klientem.